Jossan drömmer..

Hej mina trogna läsare, ni är säkert två stycken eller något..
Idag var jag snäll och följde med min mamma till jobbet,  blötpuss på mig. Först kom jag på att jag inte sminkat mig färdigt, men det fixade ju jag ändå dåva! Sen bad mamma mig koka kaffe det gjode jag med, men jag glömde sätta i kannan så kaffet kom på diskbänken ehehe. Jag skyller på för lite sömn och värme!
Sen snäll som jag är kokade jag nytt kaffe I KANNAN :).
När jag kom hem till min far gjorde jag min berömda kaffedrink till honom han gillade den så mycket så han sa " kompis hjälp mig att städa ". Den måste varit äcklig :(.

Nu fick jag ett sms av Jossi Bosse med ;o hon säger att hennes och hennes pojväns bil kommer vara finare och dyrare än min och min pojkväns. Hon är helt ute och cyklar nu, ja just det cykel är precis vad de kommer att ha, inget annat! Kommer bli kul att se henne åka bak på sin killes cykel; MED HJÄLM medan jag kommer glidande i fetaste cabben med min pojk! See you Jossi!

Tjejkvällen igår var mysig när den väl började. VISSA kom ju liiiiite sent så vi andra fick hungra ihjäl oss. Men när alla kommit gjorde vi tacos, mumsigt. Vid matbordet var det bara jag som pratade och alla 12 ögon tittade på mig -.- jag hatar sånt! Efter maten gick vi och satte oss på balkongen och åt godis, eller de åt godis för jag har slutat med sånt. Kan hända att det slinker ner en chokladbit ibland. Sen sprang alla lite fram och tillbaka. Anh och Sofia köpte räkchips vid 22?! Men det kan man också göra, alla åt sen dem utom jag, för jag tycker bara såna fastnar i gommen. Jag fick örhänge och armband av världens bästa flickor. Graow vad jag kommer att sakna er! <33333
Självklart var det ingen som tog några bilder igår så har inget att visa er. Senare på kvällen gick vi en runda i byn, det var bara massa knott och jag var kissig så vi gick in igen! Sen åkte de hem och jag gick och la mig.

Lalalalala, jag längtar till hockeysäsongen börjar igen dåvavavavav! Jag ska tvinga någon stackars Växjöbo att åka med mig till Ljungby jämt ;)

Någon som kan ge mig tips på vad ni vill att jag ska skriva om?
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: josefine nilsson

Det är ju du som drömmer min kära. Vi kommer vara förmögna och ha en dyr bil och köra om er när ni sitter där på en upphittad gammal cykel. Måste faktiskt säga att vi båda är lite bortskämda.. Eller aah.. Du hajar!

Tack för i fredags.

Men som sagt var vi kommer träffas många gånger mer :Å

jag älskar diiig

2009-07-06 @ 13:04:08
URL: http://josefinelinanilsson.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0