Uppdatering av mitt händelserika sommarlov

Är på blogghumör men ändå inte.
Jag vet vad jag vill skriva om men ändå inte.
Vad är det för fel på mig egentligen, jag är typ knäpp!?


Jag har saknat min bästa vän så otroligt mycket, jag saknar fortfarande min bästa vän otroligt mycket. Jag vet inte hur länge det varit såhär, alldeles för länge i alla fall. Man inser verkligen aldrig vad man har förrän man förlorat det.
Förövrigt har jag inte gjort mycket den senaste veckan, det är dött här. Min kusin var här idag, han är min stjärna!!!!!!!
Åh, så ja otroligt bra! Funderar på om man ska dra till stan i helgen eller om man ska stanna hemma och ruttna en helg till. Kanske ska hålla mig inne så jag inte får svininfluensan, det har blivit ett väldans tjat om den. Typ, nya pesten? Nej kanske inte riktigt dock, men vad jag minns snackades det inte så här mycket om fågelinfluensan?
Eller det kanske bara är jag som varit mer inne i tidningarna nu med denna "influensan".
Jag har städat bland mina grejer på vinden idag med btw, pappa har tagit hit en container. Jag har inte så mycket sparat, men vafan lär inte sätta på mina framtida ungar mina gamla kläder ändå?
HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAH oj förlåt, såg Karl-Oskar lappar här idag. De tror verkligen att folk i denna lilla hålan åker dit, asså det är bara jag och Jossi kanske Anh med som vet vad Växjö är härifrån typ :D? Vi ska ju också dit i och för sig.  Jag längtar massa, tänk 2 HELA dagar med mina tingsrydsbrudar. Kan inte bli bättre!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahaah, kan inte släppa:

''jossan, du kan sova i soffan. du och anh kan ha varsin nu :) ''

det blir kul?

2009-07-17 @ 17:39:29
Postat av: jossi

det var jag jossi som skrev, glömde skriva de..

2009-07-17 @ 17:39:57
Postat av: Anonym

=)

2009-07-17 @ 18:25:40
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/
Postat av: izabelle

AHHAHHAHAHAHHAH joossi då ;o

2009-07-17 @ 22:05:34
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0