Uppdatering av mitt händelserika sommarlov

Helgen har varit otroligt bra, den spenderades i Växjö såklart..
Jag gillar verkligen inte att åka hit igen efter ett par dagar i Växjö, jag trivs där mycket bättre. Jag vet egentligen inte varför, har ju mina närmsta vänner här ändå, några i Tingsryd också i och för sig. Men men, snart slipper jag åka hit lika ofta. Fast jag kommer vilja hem till mamma och pappa ibland, och de andra släktingarna och några vänner.
Shoppade lite i stan med, köpte två långa randiga linnen på H&M ett lila/vitt och ett svart/vitt. Köpte även en grå tunika och ett par svarta tajts där. Sen köpte jag en Adidasväska på Team Sportia och ett grått långt linne på Gina. Hm, jag tror jag köpte underkläder på Lindex med. Sen hittade jag ett par asfina skor som jag är kär i men de var för stora.. "/!
Har föresten färgat mitt hår ännu ljusare nu, snart blond igen!
Kom hem i måndags och kvällen spenderades hemma med moster och hennes familj. Jag och min kusin spelade Batman och han fick en nalle av mig som jag hade två av, så nu har vi en varsin. Men vi fick sy nallens nos litegrann, och om någon skulle fråga min kusin vad nallen hade gjort på nosen skulle han svara att det var en tatuering. Sött va?
I tisdags gjorde jag mest ingenting om jag minns rätt,  i onsdags sålde jag min älskade moppe Olof, men jag tror han får det bra hos sina nya ägare, de var trevliga! Sen hann jag med bussen till Växjö en snabbis igen.
Nästa runda till Växjö blir faktiskt inte förrän den sjunde augusti nu, det är Karl Oskar dagarna och rixfm och sånt fräsigt då. HEHE! Askul, not! Eller det ska bli kul men det kunde varit bättre..
Idag har jag jobbat, jag gillar att jobba med mammis. Vi packade upp massa och flyttade om, det blir jättefint.
Mina kläder från H&M som jag beställt kom idag med, en lila kjol, ett par lila tajts, ett par gråa tajts, en lila/rosa tunika och en grå stickad tunika med krage. Allt passade, sån tur har jag.

Imorgon ska jag jobba igen och jag längtar inte till lördag!!!!
Jag kan meddela att det är 16 dagar (BARA) till jag flyttar här ifrån :D.
Jag börjar bli lite nervös, ny skola och allt, okej alla börjar på en nya skola efter 9an. Men ändå, hade man gått kvar här hade man ju känt alla man hamnade i klass med typ. Nu känner jag typ ingen, några som tur är. Hade nog känt mig ensam och rädd annars.
Jag är också väldigt glad nu för tiden. Idag har jag pratat med Anh, dock alldeles för lite, det är så mycket du inte vet snäckan. När du läser detta vet du säkert allt för då har vi hunnit träffas. Om jag minns rätt fungerar nämligen inte ditt internet.
Sen längtar jag till den 16:e augusti med så ni vet!
Ne nu ska jag fortsätta äta körsbär som min älskade pappa köpt till mig.
Ha det bra alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

kommer saknar dej så otroligt mycket, längtar så till den 16:e <3

2009-07-31 @ 19:10:59
Postat av: filippa

Låter kul :)

2009-07-31 @ 21:49:20
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Jag längtar till den 16:e mest (a). Hm, det är ju bara 2 veckor.. Lätt match, man måste vara positiv! <33

2009-08-01 @ 00:04:28
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: filippa

sv: tack så mkt :)

haha ja, det tkr jag allt ;) <3

2009-08-01 @ 10:53:13
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: filippa

2009-08-01 @ 11:16:01
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: filippa

Nu är veckans blogg färdig!

Kika in i bloggen och kolla vilken placering du kom på!

KRAM :)

2009-08-01 @ 11:16:12
URL: http://filippaan.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0