Rixfm 1

Klockan är 10.21, helt otroligt att jag är vaken redan.
Snart kommer Anh tydligen, hon ska lämna sin "Boken Om Mig Själv". Igår blev det sent för min JosseBosse undehöll mig, hon är lite trög.. Fast enligt henne är det jag som är trög, förstår inte hur kvinnan tänker. Hon kallar mig blåst när det var JAG som blåste på henne. Om jag blåser på henne är det ju hon som blir blåst, eller?
Jag och Josse ska nu och helst föralltid sväva uppe bland våra rosa moln. Vi har börjat prata om vad vi vill att våra framtida barn ska heta.. Jossan, våra blivande män kanske vill vara med och bestämma och varför tänker vi på det redan ;o ? Jo för vi är som vi är och som jag brukar säga : " Ingen kommer någonsin nå upp till vår nivå inte ens om dom står på tå!"
Nu efter några koppar kaffe är jag i alla fall vaken och snart ska jag åka till Josse. Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll. Tyck synd om mig? Rixfm som gäller, ska bli najs sen sover vi i Mellby och på torsdag blir det Växjö. På fredag ska jag förbereda mitt kalas som in i bomben och på lördag ska jag genomföra det, alltså kommer jag vara ganska död på söndag. Fullspäckad vecka, jag gillar det!
Ni kanske får en uppdatering imorgon om ni har tur, hoppas det är bra artister på Rixfm ikväll med så jag är nöjd haha. Annars får jag ta igen det i Växjö sen, haha.
Nej nu ska jag ut ur mitt stora svarta funkishus ta ett dopp i min stoooooooooooooora pool (en pool som jossan hade velat ha) be mitt hembiträde att ringa trädgårdsmästaren och sen köra en sväng med min Porsche Cabbe, tänkte köra om Jossan och hennes man när de kommer cyklandes på sin rostiga cykel med sina skrikiga ungar i släp. Jo men visst, drömma kan man? Och drömma får man!
Mitt framtida hus ska i alla fall vara svart med vita fönster, bara så ni vet! Jag tänker inte ändra mig på det området. Så finns det någon lite pojke som konstigt nog skulle vilja gifta sig med mig där ute och samtidigt vilja ha typ ett rött hus kan ni glömma mig, jag är inte intresserad då!
Peace ;*

Kommentarer
Postat av: filippa

Hej vännen :)

Ska du på rix fm i växjö ? :)

puss!

2009-07-07 @ 12:09:17
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: filippa

SVAR

Ååh, jag med :)

Hoppas vi ses!



Nejj, dnia är sjukt söta ! :))

<3

2009-07-07 @ 12:26:37
URL: http://filippaan.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0