Sommar <3

Sååå skönt med sommar alltså. Var ute och rensade lite i trädgården idag, försöker på liv i mina planterade jordgubbsplantor hihi sen har jag suttit på balkongen och njutit av solen.
Jag och pappa åkte till IKEA ikväll, skulle bara kolla på vad jag behövde ha med mig nu när jag ska flytta och så. Köpte lite smågrejer som tallrikar och sånt. Jag har verkligen inte insett att jag ska flytta än, det börjar kännas nu mer och mer. Mamma och pappa gillar det inte alls, men de döljer det så gott det går.
Hoppas man hittar nån nisse att leka med, känner ju inte så många där. Därför jag valde internatet tror jag, så jag lär känna folk lättare, snart sitter man där. Tiden går så sjukt snabbt, nästa vecka är det redan juli ;o!
Sen nästa helg ska jag ha hejdåkväll med tjejerna, efter det födelsedag och hejdåfest för släkt och vänner. Sen har mamma semester och vi ska hitta på lite allt möjligt. Sen blir det augusti och rixfm och massa annat skoj.
Nä nu ska jag kolla klart på Top Gun. Sen ska jag sova.
Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: anh do.

RIX FM, VÄXJÖ, ANH & IZABELLE, KALAS(Y)!

jag kommer att sakna dig sjukt mycket, jag har inte heller fattat att vi ska skiljas åt

du till växjö och jag .. vem vet?

jag tågluffar gärna med dig, när jag har pengar :D!

<3

2009-06-30 @ 22:13:43
URL: http://annnh.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0