Sommarlov!

Varit väldigt inaktiv här, jag vet!
Sista veckan i skolan var bra, liseberg med 9orna, 9ornas middag, klassens dag och skolavslutning.
Liseberg var helt okej.
9ornas middag var fin och känslosam.
Klassens dag var seg jag och axa låg mest på en filt :)!
Skolavslutningen var perfekt, fylld av både glädjetårar och sorgtårar. Glad att ni som var där för mig kom dit. Gick ju ganska bra för mig :)! På kvällen var det fest, men jag la mig ändå vid 22. Tack alla!

Jaha, nu var det efterlängtade sommarlovet redan här. Fått betygen, vila, sen 3år skola igen!
Nu ska jag njuta, helgen har varit toppen. Livet leker och det ska bara finnas glada miner denna sommaren!
På onsdag åker jag och anh till Öland, fira midsommar där och bara njuta! Ska bli skönt att komma bort. Kommer hem på söndag eller måndag igen då blir det att planera min födelsedagsfest ( för släkt och anh ;) ), jobba och sola och vila och massa mysigt

Nej, jag ska inte ha en hejdåfest tyvärr. Jag vill inte det :)!
Jag ska bjuda hem mina närmsta vänner här, vi ska laga mat, sjunga singstar och kanske glo på film, så får det bli!

Jag hoppas det blir en fin sommar, fylld med härlig kärlek, vänskap och glädje.. Än har det inte gått så bra för min del. men vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiho, vi kommer att ha det roligt på öland iår!

(för släkt och anh) känner mig ju inte liiite udda eller så .. ;O

<3

2009-06-16 @ 19:42:12
Postat av: anh

hehe, det var från mig :D

2009-06-16 @ 19:42:33
URL: http://annnh.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0