Min helg

Tiddelo, i torsdags åkte jag till Växjö som sagt, hade studiedag på fredagen.
Började fredagen med att göra stan, var inte många ute klockan 11 en fredag kan jag säga, men det var skönt. Köpte en färgstark volangtunika, en annan blå blommig tunika och ett par vit/silvriga typ pumps. Sen smink och shit. På kvällen belv det Oléo med Jessika, Jonna och Elinor med flera. När jag skulle gå ner i stan gick jag själv och jag är typ asrädd för sånt på kvällen, så när jag nästan är nere ser jag en kille komma med luva uppe, jag blir sjukt rädd, farliga killar brukar ju se ut så så jag låtsas vara inne i mobilen och så hälsar han, så kollar jag upp så va det bara Pontus, HaHa! Iallafall, sjukt kul hade vi :D. När det var slut följde jag och Jessika Svante till stationen sen gick vi hem, man va ju lagom pigg då plus fete skoskav, kul!
På lördagen gick jag till stationen och mötte Daniel och väntade där med honom tills hans buss kom snäll som jag är, efter det gick jag hem sen kom Daniella. Då var vi i stan med Jessika, Anton, Pontus o Gabbe. Trevligt, när Jessika o Danni stuckit kollade vi film hos Pontus, sjukt kass x) Fast ganska rolig. Sen följde de mig hem och man var lagom pigg igen.
På söndagen var jag hos Pontus med Gabbe, kollade film, sjuk skräckfilm x).  Sen kom mamma och pappa och hämtade mig.
Skola idag igen, och jag kan knappt gå på min fot, dumma skoskav. Vi diskuterade om klasströjorna lite, gick ju framåt iallafall. Jag är fortfarande lagom pigg efter helgen och borde snart sova.
Sen på torsdag ska alla 9orna här ifrån till Danmark på museeum och sen ska vi till Helsingborg o gå på stan o kolla på teater. Den verkar bra iallafall!
Sen får vi se vad det blir av i helgen, lite delade uppfattningar om det då.
Fler spelare klara för Troja och jag håller tummarna för Ante, ikväll spelar färjestad med, kanske borde kolla hur de går nu. Ha de gött! Puss

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

Ante är vår idol, ante är vål idol han är så bäää-ääääst ante är vår idol ! :D

2009-03-24 @ 13:43:01
URL: http://filippaah.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

Ante är vår idol, ante är vål idol han är så bäää-ääääst ante är vår idol ! :D

2009-03-24 @ 13:43:12
URL: http://filippaah.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0