jag vill ha sommar

Åter igen en ny skolvecka nu då, första dagen avklarad vilket betyder att det snart är helg igen.
Idag har jag inte gjort mkt vettigt, pluggade lite på Judendomen, men det var inte så svårt. Sen har jag pratat massor med mamma&moster. Efter maten fastnade jag här vid datorn och har inte fått allt för mycket gjort.
Ny månad också igen, tiden flyger iväg. Fast jag längtar ändå till sommaren, men nu är det mars och vi är på god väg. I denna månaden ska jag få antagningsbesked från skolorna jag sökt till, spännande.
I går (söndag) var jag och pappa och kollade på hockey, mycket underhållande och svängig match där Troja verkligen visade hur bra de är och hur gärna de vill, misstag från alla parter gav tyvärr Lakers segern i övertid. Unga, EGNA produkter klev verkligen fram under gårdagen, skulle bara poängtera att det är bra med sådana. På smp kunde man läsa att Troja fick ett mål bortdömt felaktigt, jaha? Om vi hade fått behålla det kanske vi hade vunnit? Nu ska vi inte älta utan imorgon är det nya tag, vi gästar lakerdome och slår dom på fingrarna, Petter kommer att vara så taggad! Man såg på grabbarna igår hur gärna de vill vinna detta. Jag hoppas att lilla kycklingen hejar åt mig imorgon, för jag ska bara se matchen på TV4 sport tyvärr, men så går det när det blir förlångt att köra sådär mitt i veckan och när man inte har eget körkort och kan bestämma själv vart man ska köra. Nu skrev jag om lilla kycklingen igen, han kommer bli överlycklig när han läser detta. Jag tror allvarligt bara det är 2 personer som läser min blogg än så länge, därför får man ju skriva lite om dem ibland så de inte slutar läsa. Men det kanske är dags att länka till denna bloggen på min bilddagbok?
Jag har upptäckt att jag har börjat tänka mer och mer på framtiden, tänk när man har en egen lägenhet och så, så mysigt. Jag längtar faktiskt, jag har bott hemma i snart 16 år dags för lite förändring dåva. Fast jag kan ju leva på mor och far ett tag till ändå. Pappa har börjat tjata om övningsköra med, får ju gå den där kursen snart, 15år och 9månader måste man vara och det är jag den 11:e mars. Jag tycker det verkar läskigt att köra bil ;o. Men det löser nog sig, jag har sagt till pappa att vi har hela sommaren på oss och då kom han på att jag kunde övningsköra till stugan på Öland, jo men visst, stackars de som kör bakom mig när det går i sådär 30 då. I sommar har jag faktiskt bara planerat 3 saker, sommarjobba, Öland med Anh och Karl-Oskardagarna i Växjö med Anh och Tingsrydsbrudarna. Får nog hitta på något mer. Nu ska jag snart sova Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: anh

jag läser :'D

hehe, du hade ju dock annonserat ut det på din bilddagbok.

jag längtar oehört mycket till sommaren, öland och växjö, och mycket mer hoppas jag, <33

2009-03-04 @ 21:18:51
URL: http://annnh.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0