damm

Hejsan hoppsan!

Ännu fler klara för Troja, har inte blivit besviken ännu, men jag skulle vilja ha ett namn som ANTE snart :D.
Skolan idag flöt på som vanligt, vi fick göra klart spanskaprovet, känns bra! Sen igår fick vi reda på resultatet från hemkunskapen, kalas. Mitt terminsprov i matte imorgon, går nog bra det med. Sen studiedag på fredag vilket innerbär att jag drar till Växjö på torsdag eftermiddag. Jag ska shoppa massor och leka med Daniella, är det nån annan som har något förslag på saker att göra kan ni ju höra av er.
Idag har jag varit grymt duktig tycker jag, rensat och plockat ner den stationära datorn från mitt rum, den stod bara här och såg ful ut, när jag började plocka med den så fick jag ju damma också, så jag dammade hela rummet, känns så rent nu haha. Är det någon som varit på TC? Isåfall kan ni ju skriva en kommentar om hur det är där, har bara hört dåliga saker?!
Vi har föressten sett en sjukt bra film på so'n "Flyga drake" ska läsa boken när jag läst ut Utvandrarna.
Ehm, det är 87 dagar kvar till skolavslutningen och det känns som att tiden rinner iväg, det är helg sen e de liksom helg lika snabbt igen. Snart ska vi ha det sista påsklovet i gundskolan, vi har redan gjort hälften av alla nationella och minst hälften av de roliga aktiviteterna man gör i 9an.
Sen har jag hittat katalogerna med klasströjor, så det ska vi snacka om på måndag. Lite sent ute jag vet!
Jag måste påpeka att jag saknar Tingsrydarna massor också :( .
Imorgon ska jag, Daniel och My hålla idrotten, fett chilligt, den kommer vara kalaskul!
Jag kollade nyss på Andra Avenyn, asså sånna problem de har där, men har man kollat alla avsnitt från början kan man helt enkelt inte slita sig, det är en av de få programmen jag verkligen följer.
Boken om mig själv är snart färdigrenskriven, sjukt skönt att slippa ha det efter sig, borde kanske rita sista bilden till bildarbetet imorgon med så slipper jag det med. Nu ska jag läsa Utavandrarna så kan jag få bort den med.
Godnatt och ha det bra alla, glöm inte skriva vad ni vet om TC! Föressten, vårkänsla idag, va ju riktigt varmt i solen iaf tills att det började blåsa som in i.

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0