växjöhelg

Hej du sega lördag.
Åkte till Växjö med Anh igår efter skolan, när vi kom fram gick vi en sväng på stan sen vidare till konsum. Vi åt senare på en kinarestaurang, supermysigt! När vi kom hem till farmor o farfar, vi lånade deras lägenhet när de inte var hemma, krängde vi glass i stora lass. Sen somnade vi och idag gick vi på stan. Hittade äntligen ett par skor till middagen och skolavslutningen. Köpte även neccecär, en tunika och solglasögon.
Tack för en sjukt bra helg, längesen vi hittade på ngt bara du och jag.
Växjö stad är full av massa fina pojkar, så ni vet!
Nu klarar jag mig ett litet tag iallafall. På onsdag morgon blir det Berlin med klassen, supermysigt!
Snart börjar även Eurovision, heja Malena. Tycker verkligen hennes låt är sjukt bra. Jag röstade till och med på henne. 
Har också kommit fram till att jag inte har någon ledig helg förrän den 26e juni typ. Fullt upp! 
Nä nu blire att ladda upp inför finalen.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: anh.

oj, lite efter,

men tack själv du, det var mycket trevligt!

<3

2009-05-26 @ 19:28:31
URL: http://annh.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0