Fullspäckat fram till lovet!

Tiddeluuuue.

Varje dag som går är en dag närmre julafton. Jag längtar dit som sagt.
Jag har nu julpyntat lite på mitt rum så det är ännu mer hemtrevligt.
Sen helgen har det inte hänt så mycket, bara gått två dagar också hehe.. Jag har pluggat litegrann och varit i stan. Idag var jag i stan med älskling och vi kollade efter julklappar. Det gick väl bra ^^.
Troja spelade mot Sundsvall och Björklöven i helgen med. Förlust i Sundsvall och vinst på straffar (2poäng) mot Björklöven. Imorgon har de Mora hemma och jag har bara positiva vibbar.

Nästa vecka blir det att flänga hem varannan dag för jag måste vara med nu när det är dags att kröna årets lucia. Jag var förra året så jag måste hålla ställningarna. Jag saknar det och allt med tjejerna, det var mysigt och lärorikt. Lär bli en del tidiga mornar och några sena kvällar men det är sånt man får leva med ibland. Man lever bara en gång, eller hur?

I helgen som kommer är det julskyltning här och julmässa. Så vi ettor ska hjälpa tvåorna på julmässan de har för sina UF-företag. Det ska bli kul och sen får vi ju se hur vi ska göra när det är vår tur nästa år. Det går fort.

Har nyss varit och kollat på "New Moon" med Evelina och Viktoria. Den var bra och så men jag tycker att ettan var bättre. Sen hade den ett så dåligt slut så man verkligen måste se trean. Det var kanske taktiskt gjort i och för sig.

Nu har jag nog skrivit färdigt för idag och jag ska värma lite glögg och sätta mig tillrätta i skrivbordsstolen så jag kan njuta av ett avsnitt av Andra Avenyn.
Ha det bra alla!
Izabelle


Kommentarer
Postat av: Daniel

gick la sådär bra (a) <3

2009-11-26 @ 15:01:41
Postat av: Izabellie

Puss på dig med

2009-11-27 @ 14:21:54
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0