Önskelista 2009 klar!

Hej och hå.

Hur står det till med er alla?
Igår var jag hos babe och kollade idol och någon creepy film ^^, det var mys fast ni är elaka mot mig ibland :(!!
När jag kom hem gick jag ner till stan och skulle shoppa julklappar. Jag köpte faktiskt 2 stycken... Till mig själv (a). Jag tycker det är sjukt svårt att hitta bra och personliga julklappar plus att det regnade så jag tröttnade ganska snabbt. Väl hemma drack jag kaffe från min snygga kaffemaskin. Någon som vill döpa honom, helst inte till Pelle eller Sture.
Nu väntar jag på att älskling ska komma och hämta mig och det är tråkigt. Tänkte våldgästa Evelina under tiden.

Igår kollade jag på nyheterna mellan Cirkus Möller och Idol. Det var en 12årig kille som misshandlat och försökt våldta en 19årig tjej. 12ÅRIG? Vad fan händer egentligen? Är man 12 år är man inte ens byxmyndig. Att vara 12 och försöka våldta en tjej?! Jag fattar ingenting.. När jag var 12 var man liten, jag tycker fortfarande att man är liten när man är 12. Man kan verkligen undra var världen är på väg. Såna saker skrämmer mig lite faktiskt.

Sen kan jag ju tillägga att min önskelista är klar och ivägskickad till behövande.
Mamma och moster julskyltar i affären idag, första året jag inte är med. Varit med i alla mina 16år. Det känns lite ledsamt och konstigt. Missar också julskyltningen hemma imorgon för att jag ska gå på den här i stan.
Känns som om jag missar jättemycket hemma hela tiden. Jag saknar alla hemma och längtar hem och så självklart. Men jag skulle aldrig vilja byta bort det jag har nu. Underbara internatvänner och en skola jag trivs på till 110%. Sen bor min älskling här med, hade jag aldrig flyttat hit så hade jag kanske aldrig träffat honom. Så jag trivs! Ska hem på måndag i alla fall då den nya lucian ska gratuleras, hem på onsdag och öva med tärnorna och sen hem på fredag igen för att vara med på kröningen. Fullspäckad vecka den som kommer. Jag kommer vara totalt slut nästa söndag. Tur att det snart är jullov i alla fall.
Längtar tills att få umgås med släkten minsann.

Ne nu ska jag gå ner till Evelina och kolla va hon håller på med.
Peace
Izabelle

Kommentarer
Postat av: Anne

Låtkaffemaskinen heta Kafka!



Anne

2009-11-29 @ 17:47:42
Postat av: Izabelle

Det var kul :D det får det bli! Tack farmis <3

2009-11-29 @ 20:35:25
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har ju inte fått någon önskelista....kram/C

2009-11-29 @ 22:04:37
URL: http://citablogg.blogspot.com/
Postat av: Pochahontus

Tänkte föreslå "Kafka", men det var visst redan gjort. Så jag föreslår: Kaffka.

2009-12-02 @ 14:37:38
Postat av: Izabelle

Så om jag ska vara rättvis nu borde det stavas med ett och ett halvt f. Så vad säger ni om Kaf½fka ?

2009-12-02 @ 17:02:08
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0