Svar på era frågor.

Skräckfilmen vi såg i helgen som jag rekommenderade heter "The hills run red" .

Här kommer frågorna och svaren:

Varför tittar du på "Bonde söker fru"? - Tja det kan man undra. Det var egentligen mest för att jag inte hade något bättre för mig. Sen var det också en vän till mig som sa att det var tjejer med från Ljungby och Växjö så jag tänkte att jag skulle kolla om det var någon man kände igen. Nyfiken är jag alltid!
Hur länge har du bloggat ? - Sen den 22:e februari 2009. Jag hade en annan blogg förut dock men den räknas inte och jag bloggade knappt i den. Men den här bloggen "föddes" den 22:e februari.
Vilka är de tre bästa hockeylagen i Småland? - Det finns bara ett hockeylag i Småland som är bäst och det är självklart IF Troja Ljungby. Men om du hemskt gärna vill att jag ska nämna 3 så får det bli: 1:Troja Ljungby, 2:Tingsryd, det hade  blivit ännu fler fina derbyn om de gått upp i allsvenskan. Så jag hoppas på att TAIF ska gå upp varje år nu, sen som 3:a får jag väl säga HV71 med tanke på att det är Smålands elitserielag. Jag hejar själv på FBK. Men skulle HV spela om SM-guld mot ett annat lag än FBK så skulle jag självklart hålla på Småländska HV. Sen kommer ju Trojas målvakt därifrån och han är duktig därför är väl HV med det...
Vad önskar du dig i julklapp? - Jag har faktiskt funderat på den frågan ganska mycket. Jag kommer dock inte fram till något bra svar men pengar är aldrig fel. Många tycker att det är så tråkigt att ge en pengar men får jag pengar i julklapp ska jag köpa en Iphone. Men vill någon ge mig en Iphone så är det också helt tillåtet.
Säg 3 saker du vill göra 2010 - Det var svårt.. Jag hade massa mål till 2009 och jag har redan gjort de sakerna. Men jag skulle vilja prova något nytt, resa till ett varmt land och träffa nya människor.
Hur kom det sig att du började blogga? - Hur jag började blogga i min förra blogg minns jag inte riktigt. Men att jag startade upp den här var faktiskt för att en kompis vid namn Filippa bad mig. Då tänkte jag äh jag kan väl testa då och det är faktiskt väldigt kul.
Ångrar du att du började blogga? - Nej det gör jag verkligen inte.
Sommar/vinter? - Svår fråga, jag måste faktiskt svara båda. Jag älskar sommaren. Det är varmt, jag fyller år, det är sommarlov och sånt härligt. Men sen älskar jag vindern med. Det är mörkt, mysigt, julafton, julstök, massa mys inomhus framför brasan och massa lek i snön. Jag är glad att vi har årstider!
Vår/höst? - Höst. Det är då man börjar tända ljusen och krypa ner under filtarna och börjar längta efter julen.
Kjol/klänning? - Hm, det beror på jag gillar tunikor massa. Men är det finklänning du syftar på har jag nog hellre kjol faktiskt.
Långa/korta stövlar? - Det beror helt på outfiten och situationen. Nu i skolan har jag korta eller ja låga.
Favoritaffärer? - Ännu en svår fråga. Jag handlar mycket på H&M. Det är smidigt man kan handla både underkläder, kläder, smycken och smink på samma ställe. Det är bra pris och varierat sortiment.
Sen älskar jag VILA's kläder och MQ.
Favoritmaträtt? - Jag gillar det mesta. Men pappas pepparsås och pressad potatis får nog stå för favoriten. Det ska vara fläsk eller helst oxfilé till.
Favoritkläder? - Jag gillar att ha tajts, tunikor och kjolar. Jag använder faktiskt byxor ibland också och tycker att det är snyggt. Men jag föredrar kläder man kan ha tajts till. Fast ska jag ha tajts ska tröjan/tunikan/kjolen/klänningen täcka rumpan. Tycker att det är så fult när man har tajts och en tröja som slutar ovanför midjan. Trosorna syns igenom och det ser bara allmänt konstigt ut annars.

Tack till er som ställde frågotr. Hoppas på större engangemang när jag har frågestund nästa gång.
Puss
Izabelle

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

hhehe :))

bra svar!

2009-11-07 @ 09:34:34
URL: http://filippaan.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0