Troja, Troja, Troja...

Hej bloggen.

Jag säger bara Troja, Troja, Troja..
Man blir så glad, så oerhört glad. 2 matcher som kanske borde glömmas och en 3e skulle spelas idag borta mot Malmö. Jag hade inga höga förväntningar, min förväntning var att jag skulle behöva glömma den här matchen med. Jag kollade in på swehockey lite snabbt och såg att det stod 1-2 i matchen mellan Malmö-Troja. Då blev jag nyfiken och kollade kvar i den lilla rutan på swehockey. Ganska snabbt blev det 2-2 och jag trodde det var kört. Jag bytte sida till facebook och tänkte sedan att jag skulle kolla hur det gick för de andra lagen på swehockey. Då råkade jag se att det stod 2-3 mellan Malmö och Troja. Då blev det intressant igen. Sen 2-4, 2-5, 3-5 och 3-6. Så sjukt starkt jobbat grabbar. Riktigt stolt över att vara Trojan, de kan om de verkligen vill. Jag tror det är första matchen denna säsongen där vi gör så pass många mål och skottstatistiken vann Malmö med 41-20. Vi gjorde 6 mål på 20 skott. Nu snackar vi. Jag hoppas vi ser till att slå OIK hemma på fredag så är vi med i spelet igen.

Förövrigt har jag spenderat min helg med min älskling. Jag har också gått på julskyltningen med Evelina.
Imorgon ska jag hem en snabbis..

Jag har ett meddelande till Anne här, jag vet att du läser min blogg och jag skulle bli jätteglad om du hör av dig när du kommit hem så jag kan komma och bjuda på fika.

Puss och Kram på er alla.
Hoppas ni kom ihåg att tända första adventsljuset idag!
Izabelle

Kommentarer
Postat av: carita

Tja! Behöver en liten snabbkurs i Hockey! hahaha! Jag kan nada...och ska se en NHL-match till helgen i New York...pls...lite fakta! kraaaam/C

2009-11-29 @ 22:06:58
URL: http://citablogg.blogspot.com/
Postat av: Marie

Jodå -första ljuset tänt!!

2009-11-29 @ 22:25:07

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0