Höstlov

Hej bloggen.
Jag är med i veckans blogg här http://baracajjsaa.blogg.se/2009/october/finalister.html#comment . Skulle betyda om ni röstade på mig!  Skriv om ni röstar så kanske ni får en överaskning.

Hockey spelades i onsdags, jag trodde det skulle gå bra men ack nej :(. Nya tag imorgon eller kanske framförallt på hemma på söndag!
Skolan är chill just nu, har inga mer inlämningar innan lovet :D. Gjorde klart allt idag och det är sjukt skönt.
Efter skolan imorgon och vårt überlånga hål så bär det av hemåt och där ska det firas att det är höstlov.
Höslovet börjar redan fyllas av spännande aktiviteter och där emellan ska jag helst hinna vila lite också.
Take Care!
Izabelle

Kommentarer
Postat av: edd

fan vad dålig du är på att uppdatera sötnos!

2009-10-26 @ 22:09:12
Postat av: Izabelle

Nejdå (: !

2009-10-27 @ 11:09:13
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0