Jullovet är slut och skolan har börjat.

Hej hej bloggen.
Jag har inte uppdaterat på länge nu har några av mina läsare påpekat så det är väl dags nu. Jag såg ICA reklamen på tv och funderade allvarligt på om jag skulle sluta blogga. Man fick sig en tankeställare av den reklamen. Dock är det videoblogg han de dissar och inte vanlig blogg. Jag älskar föressten ICAs reklamer. Här är den för er som inte sett den och inte förstår ett dyft av vad jag pratar om: http://www.youtube.com/watch?v=OuKf4RUPCNE  . Den är sjukt skön.

Nu är julen slut och alla julklappar öppnade. Jag är nöjd med vad jag fick och jag är nöjd med vad jag gav bort höhö. På jullovet har jag umgåtts med släkt vänner och familj. Massa mysigt har det varit. Julafton firades hemma hos mormor och morfar med mammas sida av släkten. Först kom tomten sen åt vi världens godaste julbord. Vi lekte klappleken, åt tomtegröt och hade allmänt mysigt. Juldagen firades hos farmor och farfar med pappas sida och även min älskling var med. Vi åt god mat, dock inte julmat och hade allmänt mysigt där också.
Resten av jullovet tog jag mest det lugnt. Jag har spelat massa NHL, kollat på hockey, varit och ätit ute med Anh och umgåtts med min älskling.

Nu är det skola igen och jag är inte sugen alls. Redan skoltrött kanske i så fall är det inte så bra.. Men första dagen blev inte så hemsk som jag trodde att den skulle bli. Det var faktiskt rätt kul att träffa alla igen och det är väl bara att bita ihop och plugga sig genom denna terminen också. Det ska nog gå bra, man ska vara positiv.

Det kommer hända massa roliga saker dock så jag ska nog överleva.
- Fest för farbror
- Kalas för min ena kusin
- Clownfest hos min andra kusin
- Massa hockeymatcher
- Lite roliga aktiviteter med skolan
- Färga håret (Ge förslag på hur är ni söta, jag vill INTE färga hela håret. Bara något som gör att det inte blir lika tråkigt. Jag vill heller inte ha rosa, grönt eller blått i mitt hår igen.)
Med mera..

Tänkte också att jag skulle ha "nyårslöften". Min egen slags nyårslöften dock :D!
- Jag vill hitta ett extrajobb i stan där man kan jobba vissa eftermiddagar och helger.
- Jag ska inte bli så sur så fort minsta lilla grej går mot mig.
- Man kan aldrig göra mer än sitt bästa.
Får se om det kan jobbas på minsann.

Nu ska jag bege mig ner till Evelina för att traska in till staden med henne. När vi kommer tillbaka väntar fläskfilé och potatisgratäng och sen en varm dusch. Sen väntar nog ett par avsnitt av "One Tree Hill" också!

PEACE
Izabelle


Kommentarer
Postat av: anh

ja du har varit lite seg nu ;)

det var trevligt att träffa dig också! <3

och håret tycker jag att du ska färga lite mörkare slingor, inte svarta eller mörk bruna, men mysig naturlig brun, hahaha fattar du?

jag gillar dig <3

2010-01-11 @ 20:09:14
URL: http://annnh.blogg.se/
Postat av: filippa

Hej! :)

Nu har jag 'Veckans outfit' på min blogg.

Är det så att du skulle vilja vara med, och se hur långt din outfit kan gå?

Då är det bara att anmäla sig i mitt senaste inlägg.

Ha det bra. KRAM! :)

2010-01-23 @ 19:06:47
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej Dottern!Nu vill jag läsa ngt nytt.Vet att du har fullt upp men ngn ny rad kan du väl skriva?Puss Mamma

2010-01-26 @ 09:42:15

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0