Update, på tiden?

Hej bloggen.

Nu har jag fått klagomål om att jag skriver för sällan.. igen! Så jag måste nog skärpa mig. I helgen var jag hemma och hälsade på i skogen, ja det är skogen om man jämför med Växjö. Jag var på 10 års kalas hos min kusin, det var trevligt. Jag spelade NHL också och min pojkvän vann inte över mig en enda gång, hehe. Annars tog vi det mest lugnt, kollade på "Sommaren med Göran" igen och den var lika rolig den här gången. Har ni inte sett den tycker jag att ni ska se den. http://www.youtube.com/watch?v=qqWGO_jZmI4 där är trailern.

I skolan flyter det på, är väl minst ett prov i veckan nu. Imorgon ska vi lyssna på politisk debatt mellan en representant från Moderaterna och en från Socialdemokraterna. Det ska bli mycket intressant tycker jag. Känns ju som om det är en ganska stor majoritet på vår skola som gillar ett viss parti då. Men som sagt ska det bli intressant.

Får se var jag ska spendera min helg, antingen här eller i skogen. Den som lever får se! Nästa helg blir det i alla fall Clownfest hos min kusin i skogen och jag längtar dit. Jag längtar efter det lilla busfröet.

Ikväll blir det bio med älskling "Snabba Cash" ska vi se minsann. Har hört att den ska vara sjukt bra så jag hoppas på det. Ska försöka hinna med att skriva  vad jag tyckte om den imorgon. http://www.youtube.com/watch?v=amIMCDTnGVE här är trailern till den.

En annan sak som kan vara bra att veta är att jag har nytt nummer och om du är min vän och inte har fått det än får du säga till så ska du få det.

PUSS
Izabelle

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0